kusken.blogg.se

Krångel och snö

Publicerad 2013-12-05 16:24:00 i Hästarna,

Som vanligt så var tanken att min torsdag skulle ämnas åt körning av Julia, men plötsligt kom vintern och satte sin snöiga käpp i hjulet för mig..! Vi har alltså is över hela Vifors, med ett 10 cm tjockt täcke snö över... Där ungefär brukar vår gräns för träning gå, så även idag!
Nej, istället ska jag försöka komma på ett sätt att ändra header på den nya designmallen och sedan bara besöka hästarna för att se så att de lever ungefär.
 
Så här såg det ut i mars... Kanske blir en lika tuff vinter även i år?

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-12-05 16:37:25

Jätte fin bild! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Tack så mycket! <3
Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Postat av: Lovisa Ivarsson

Publicerad 2013-12-05 19:33:20

Snygg design hörru! :D

Svar: Tack så mycket..! Jag hoppas på att modifiera den framöver. :)
Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Välkommen hit till Kusken! Här kan du hitta massor av matnyttiga tips om hästar under kategorin 'Artiklar och nyttigheter'. Du kan även följa min vardag tillsammans med mina två shettisar, Sunny och Julia, samt våran väg mot ett naturligare hästliv och självklart massvis av körning! Om ni vill kontakta mig så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] eller kommentera någon av mina inlägg. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela