kusken.blogg.se

Molande smärta och artikel på huvudet...

Publicerad 2013-12-10 18:46:38 i Hästarna,

Ja, alltså sitter jag här nu, med mina skruvar fastskruvade i käken och en strålande smärta över sidorna av huvudet... Jag får ingen ordning på designen och jag har lite idéer till artiklar på huvudet. Men frågan är om jag kommer till skott med att fixa någonting vare sig idag eller imorgon, för smärta + Marie är ingen bra kombination... Jag är nämligen expert på att känna efter och gillar inte alls smärta..!
I övrigt gillar jag inte alls Blogg.ses nya designsystem... Jag får ingen rätsida på det, men är inte allt för sugen på att byta hur som helst heller eftersom jag har haft det så länge!
Julia skulle ha behövt en körtur idag, men jag orkade verkligen inte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Välkommen hit till Kusken! Här kan du hitta massor av matnyttiga tips om hästar under kategorin 'Artiklar och nyttigheter'. Du kan även följa min vardag tillsammans med mina två shettisar, Sunny och Julia, samt våran väg mot ett naturligare hästliv och självklart massvis av körning! Om ni vill kontakta mig så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] eller kommentera någon av mina inlägg. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela