kusken.blogg.se

Ny vecka, nya bestyr!

Publicerad 2013-12-09 11:06:00 i Hästarna,

2013 närmar sig sitt slut med stora steg och Marie har ytterligare en ganska trevlig vecka framför sig! Först och främst har jag en målning att göra klar, sedan har jag en del skolarbete och självklart en massa hästerier..! Eftersom snön har gjort sitt intåg på allvar för den här vintern så är skogen naturligt ljus och vit en bra bit in på kvällen. Så nu blir det ett riktigt ryck med tandemkörningen innan vi välkomnar 2014!
Marie, de. store och mäktige, bjuder på en sådan där klatshig ego-bild. Fett cool jag! (Läs med en potion humor... Utom det där om att jag är cool! Det är blodigt allvar..!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-12-11 17:44:20

Fin rosett! Du påminner lite om min pojkväns kusin, jag tror det är glasögonen och frisyren :)

Svar: Tack så mycket! <3
Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Välkommen hit till Kusken! Här kan du hitta massor av matnyttiga tips om hästar under kategorin 'Artiklar och nyttigheter'. Du kan även följa min vardag tillsammans med mina två shettisar, Sunny och Julia, samt våran väg mot ett naturligare hästliv och självklart massvis av körning! Om ni vill kontakta mig så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] eller kommentera någon av mina inlägg. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela