kusken.blogg.se

Tack och hej..!

Publicerad 2013-12-13 08:10:10 i Allmänt,

Ja, nu kan det vara sista dagen ni läser något från mig... Här på Blogg.se i alla fall! (Haha, gotcha!) Jag har alltså tackat ja till erbjudandet om att börja blogga för Vimeddjur och det mesta föll på att jag HATAR Blogg.ses nya designsystem... Så hädanefter kommer ni att kunna följa mig ifrån min nya blogg på Wordpress och admin från Vimeddjur ska under dagen undersöka möjligheten att omdirigera alla som tittar in på min gamla blogg till min nya helt enkelt och förhoppningsvis följer allt gammalt material med också..! Även om det kommer att flyta på bra så ber jag om överseende ifall det blir lite knackigt följande dagar... Den nya adressen kommer i vilket fall att vara Kusken.vimeddjur.se!
 
 

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2013-12-13 16:44:39

Första meningen och jag ba NOOOOO, sen fortsatta jag läsa och då vare ingen fara längre ;) hoppas det blir bra med nya bloggen!

Svar: Hoho, duktig att skrämmas jag! ;'D Jag ska sätta en riktigt fet länk i headern så att alla hamnar rätt i fortsättningen..!
Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Välkommen hit till Kusken! Här kan du hitta massor av matnyttiga tips om hästar under kategorin 'Artiklar och nyttigheter'. Du kan även följa min vardag tillsammans med mina två shettisar, Sunny och Julia, samt våran väg mot ett naturligare hästliv och självklart massvis av körning! Om ni vill kontakta mig så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] eller kommentera någon av mina inlägg. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela