kusken.blogg.se

Tandemkörning!

Publicerad 2013-12-08 15:13:01 i Hästarna,



Idag fick jag äntligen fingrarna ur och testade att tömköra tandem med flickorna! De har tidigare gått i par vid tömkörning och det har de tyckt varit roligt. Tandem är ju känt för att vara svårt dock och jag skulle ljuga om jag sade att jag inte var lite nervös... Men så fel jag hade! De skötte sig superbra, även om det var lite vingligt bitvis och Sunny gärna ökade lite i täten, men det är ju mest en vanesak från min sida... Båda hade vanlig grimma på sig dessutom och skötte sig lika bra som vid enbet! Nu ska jag fortsätta så här ett tag så hoppas jag på att kunna sela för vagnen framåt våren!

Kommentarer

Postat av: Lovisa Ivarsson

Publicerad 2013-12-08 16:53:00

Nej men oj du! Att du lyckades så bra som det verkar! Haha, vilken lycka! :D

Svar: Ja, nu hoppas jag bara att mina små-korvar håller sig i skinnet även framöver..! :'D
Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Postat av: Klara

Publicerad 2013-12-11 20:08:59

Nej va coolt! :D

Svar: Eller hur?! Nu blir det shettistandem så att det skriker om det..! :'D
Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie Sjöberg - Hoventusiast & hästnörd

Välkommen hit till Kusken! Här kan du hitta massor av matnyttiga tips om hästar under kategorin 'Artiklar och nyttigheter'. Du kan även följa min vardag tillsammans med mina två shettisar, Sunny och Julia, samt våran väg mot ett naturligare hästliv och självklart massvis av körning! Om ni vill kontakta mig så är det bara att skicka ett mejl till [email protected] eller kommentera någon av mina inlägg. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela